Nog een weekje... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Elke Groenen - WaarBenJij.nu Nog een weekje... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Elke Groenen - WaarBenJij.nu

Nog een weekje...

Door: Elke

Blijf op de hoogte en volg Elke

22 Januari 2013 | Nederland, Eindhoven

Poeh, nog maar een weekje en dan is het al zover; dan stap ik in het vliegtuig richting Ecuador. Samen met Marloes, Maartje, Noëlle en Jasper ga ik daar een half jaar wonen en stage lopen.

Sinds vorige week heb ik alleen maar leuke dingen gedaan, en komende week zet zich dat alleen nog maar voort :) Hoe meer de reis dichterbij komt, hoe spannender het word.. Het voelt alsof ik echt afscheid moet nemen van de mensen hier. Dat is ook zo natuurlijk, maar ik ga maar een half jaar. Dat is niets op een mensenleven! Het zal sneller voorbij vliegen dan ik bij kan houden.

Ik ga nog genieten van alle leuke dingen die hier nog op me staan te wachten, iedereen een goeie knuffel geven en dan zonder verwachtingen vertrekken naar de andere kant van de wereld! :)

Ik ga proberen om hier ngeveer wekelijks een verhaaltje op te zetten. Als je een mail wilt krijgen wanneer ik een nieuw verhaal heb gepost, moet je t ff doorgeven ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Elke

Actief sinds 19 Jan. 2013
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 14451

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2014 - 15 Januari 2015

Central America

29 Januari 2013 - 21 Juli 2013

Ecuador!

08 Juli 2013 - 19 Juli 2013

Peru

17 Juni 2013 - 29 Juni 2013

Colombia!

Landen bezocht: